16 juni '14
 

Toekomstfestival 2014

Ontwerp festival beeldmerk

Samen bepalen we de nieuwe koers

 

Op 1 juli was het Oranjepark even het centrum van Apeldoorn. Die avond organiseerde de gemeente het Toekomstfestival, de tweede Trendconferentie van Apeldoorn. Inwoners, ondernemers, instellingen en liefhebbers van Apeldoorn waren hiervoor van harte uitgenodigd. Apeldoorners konden hun ideeën voor de toekomst van Apeldoorn laten horen en zien.

De Trendconferentie 2014 was opgebouwd als een soort festival in het groene hart van de stad. In het Oranjepark stonden festival tenten. Elke tent kreeg een eigen thema. De thema’s waren gekoppeld aan de drie strategische doelen van de gemeente: het versterken van de comfortabele stad, van het toeristisch toplandschap en van een innovatieve en duurzame economie.

 

Sproetjeswerk heeft het beelmerk voor het Toekomst Festival Apeldoorn 2014 mogen ontwerpen. Vanuit deze graphics zijn diverse communicatie middelen ontwikkelt.

 

Delen op LinkedIn Delen op Facebook Delen op Twitter Delen op Hyves Delen via Pinterest

Copyright 2018 | Sproetjeswerk

Zwolle | Marketing & Communicatiebureau | grafisch ontwerpbureau | Overijssel
Leliestraat 14 8012 BR Zwolle | M 06 418 747 44 | info@sproetjeswerk.nl | www.sproetjeswerk.nl |
ALGEMENE VOORWAARDEN | RSS Feed | Kvk 51582775