20 mei '14
 

CRM Partners

Corporate identity

Serving True Costumer Needs

CRM Partners is marktleider in implementatie en beheer van Microsoft Dynamics in Nederland. Al vanaf de oprichting van CRM Partners in 2005 is Sproetjeswerk medeverantwoordelijk voor de identiteit en huisstijl die op basis van ambitie en veranderende markten iedere 4 jaar wordt gerestyled. In samenwerking met Kompaan is voor CRM Partners een nieuwe corporate identity ontwikkeld.

Trefwoorden voor de herpositionering van CRM partners:
eerlijk, transparant, samenwerking (persoonlijk), bevlogenheid (passie), ambitie, innovatief.

Herpositionerng
CRM Partners, Serving True Costumer Needs

Daarnaast zijn er branchegerichte CRM-labs ontwikkelt onder de namen:
memberslab, financelab en agrilab

Communicatie en middelen
- Huisstijl, stationary uitingen
- Whitepapers
- Internet website
- Evenement
- Trendtour
- Magazines (met layar applicatie)
- Radiocommercials

Sproetjesnetwerk: Sproetjeswerk (art direction), Kompaan, centrum voor communicatie (strategie), Margreet Vloon (fotografie)

Delen op LinkedIn Delen op Facebook Delen op Twitter Delen op Hyves Delen via Pinterest

Copyright 2018 | Sproetjeswerk

Zwolle | Marketing & Communicatiebureau | grafisch ontwerpbureau | Overijssel
Leliestraat 14 8012 BR Zwolle | M 06 418 747 44 | info@sproetjeswerk.nl | www.sproetjeswerk.nl |
ALGEMENE VOORWAARDEN | RSS Feed | Kvk 51582775